Toimumise ajad on kursuse infos kirjas
|Tallinn, Viljand
Pedagoogika kursus/eelkoolipedagoogika kursus
Pedagoogika kursus lasteaiaõpetajatele, põhikooli õpetajatele. Alustavale õpetajale.
Aeg ja asukoht:
Toimumise ajad on kursuse infos kirjas
Tallinn, Viljand
Koolituse info:
Uute koolituste kuupäevad:
- 09. september 2024 - 08. november 2024 (Tallinn, Viljandi)
- 11. november 2024 - 10. jaanuar 2025 (Tallinn, Viljandi)
- 13. jaanuar 2025 - 14. märts 2025 (Tallinn, Viljandi)
- 10. märts 2025 - 16. mai 2025 (Tallinn, Viljandi)
- 09. mai 2025 - 18. juuli 2025 (Tallinn, Viljandi)
Registreerimisel märgi kindlasti registreerimisvormil kuupäev ja asukoht.
Koolituse maht: 160 akadeemilist tundi, millest 80 akadeemilist tundi on teooria osa, 60 akadeemilist tundi on praktiline õpe ning 20 tundi on iseseisev töö.
Koolituse maksumus: 1680€ (sisaldab KM)
Sihtgrupp: Pedagoogilise hariduseta eelkooli ja põhikooli õpetajad ja õppealajuhatajad, pikapäevarühma kasvatajad ning huvialajuhid
Õpiväljundid:
• On teadlik õppimist mõjutavatest teguritest ja seaduspärasustest, üldpädevustest, grupiprotsessidest ning toetab õppija terviklikku arengut ja valmisolekut õppimiseks;
• Toetab õppijate individuaalseid õpivajadusi, hindab õppija õpioskuste ja õpimotivatsiooni taset ning arvestab neid õpieesmärkide seadmisel ja tegevuste planeerimisel;
• Lähtuvalt eesmärkidest valib õpetamiseks ja õppimiseks sobivad meetodid ning sobiva õpivara;
• Rakendab süsteemselt erinevaid õppimist toetavaid tagasisidestamise ja hindamise viise, sh digitehnoloogiaid õpiprotsessi ja õppija arengu kohta, lähtudes õppija eripärast ja õppekavast;
• Kujundab füüsiliselt, vaimselt ja emotsionaalselt turvalise õpikeskkonna, lähtudes õppijate vajadustest ja õpieesmärkidest ning ühistest kokkulepitud väärtustest;
• Reflekteerib oma tööd, sh analüüsib oma õpetamise mõju, kasutades erinevaid meetodeid, kaasates kolleege ja osaledes õpikogukondades, sh virtuaalsetes;
• Jälgib, hindab ja väärtustab oma füüsilist, vaimset ja emotsionaalset tervist, tegutseb nende tasakaalus hoidmise nimel;
• Loob õppija ja lapsevanematega usaldusliku suhte ning teeb koostööd õppija arengu toetamiseks sh kaasab ja annab õppija edenemise kohta tagasisidet õppijale ja lapsevanematele;
• Tegutseb meeskonnaliikmena õpikogukonnas enda ja kolleegide professionaalse arengu ning selle kaudu õppija arengu toetamise eesmärgil.
Õppesisu:
I moodul - Õppija toetamine
- Teadlikkus õppija arengust ja õppimisest;
- Õppija tundmaõppimine;
- Õppija individuaalsete õpivajaduste toetamine;
- Koostöise õppija kujundamine.
II moodul - Õpi- ja õpetamistegevuse kavandamine
- Õpetaja töö kavandamine;
- Õpivara valimine, kohandamine või koostamine;
- Õpikeskkonna kujundamine.
III moodul – Õpetamine
- Õppija arengu toetamine;
- Klassi/rühma juhtimine;
- Õppimise toetamine;
- Õpimotivatsiooni toetamine;
- Digitehnoloogiate mõtestatud kasutamise toetamine;
- Tagasisidestamine ja arengut toetav hindamine.
IV moodul - Refleksioon ja professionaalne enesearendamine
- Oma töö reflekteerimine ja enesearendamine;
- Erialase teadmuse arendamine sh kutse-eetika;
- Psühholoogiline esmaabi;
- Oma füüsilise, vaimse ja emotsionaalse heaolu tagamine.
V moodul – Koostöö, suhtlemine ja juhendamine
- Kaasamine ja ettevõtlikkus;
- Lapsevanema nõustamine õppimise valdkonnas;
- Õpikogukonnas ja võrgustikes tegutsemine;
- Suhtlemine erinevate sihtgruppidega.
Vaata koolituskava SIIT!